אליצור גבעתיים נלחמה עד הסוף והשאירה תקווה לקראת הגומלין בקריית מוצקין
נ. רובין
16.06.26 / 13:48
תגים:
עיריית גבעתיים
,
אליצור גבעתיים
למרות ההפסד 70:57, הקהל דחף, האולם היה כמעט מלא – והקבוצה העירונית תגיע למשחק החוץ עם אמונה ביכולת לחזור למאבק העלייה
כדורסל עירוני – אליצור גבעתיים, 14.6.26
במשחק חשוב במסגרת מאבק העלייה לליגה הלאומית, הפסידה אליצור גבעתיים למכבי קריית מוצקין בתוצאה 70:57.
למרות ההפסד וההפרש המשמעותי, בקבוצה עדיין שומרים על תקווה לקראת משחק הגומלין שייערך ביום רביעי הקרוב בקריית מוצקין.
מהלך המשחק התאפיין בקושי התקפי מצד גבעתיים, כאשר הכדורים לא נכנסו כפי שציפו בקבוצה. מנגד, האולם היה כמעט מלא, והקהל המקומי סיפק עידוד רציף ורועש לאורך כל המשחק.
ראש העיר רן קוניק וסגנו מושיק נכחו במשחק, עודדו את שחקני הקבוצה העירונית והביעו תמיכה במועדון.
הקבוצה תתכונן בימים הקרובים למשחק ההכרעה,
בתקווה לצמצם את הפער ולהשאיר סיכוי לעלייה.

