מה הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('291f1cbe-d7e5-45f0-9980-ab89e98d2e8d','/dyncontent/2025/4/6/8b6024ff-b4d3-40bc-8d3c-57c6b9e73ce6.jpg',19312,'משהב באנר כתבה',525,78,true,54044,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('291f1cbe-d7e5-45f0-9980-ab89e98d2e8d','/dyncontent/2024/11/3/b44bb187-d390-46d8-b89d-bb8af27a8e0e.jpg',18624,'אפיקים באנר כתבה',525,78,true,54044,'Image','');},15]]);})

מאז ומעולם סיפורים כישפו אותנו, מציתים את הדמיון ומובילים למחוזות רחוקים. ד"ר קלי ד. פרקר, מומחית לתקשורת, מסבירה שסיפורים הם הרבה יותר ממדיום בידורי: "הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו".

בהרצאת TED שלה, פרקר מציגה את שלושת כללי הזהב שלה לרקיחת סיפור מרתק: "המרדף", "התמונה" ו"ההצעה". כללים אלה מקנים לסיפור בולטות וזכירות, ומגבירים את הסיכויים לשיתוף פעולה מצד המאזינים.


 
$(function(){setImageBanner('a0eb61f3-06c5-4a9c-a987-ac8df94c450c','/dyncontent/2025/3/11/737e66fa-467d-42ab-9331-efc3bcf8fc77.jpg',19204,'סביח פלאפל בכיכר באנר כתבה',525,78,false,54046,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה