מה הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו?
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('43806c22-7f40-4062-b85d-15956caf67c9','/dyncontent/2025/6/8/5d27d4f1-36af-4ef8-ad4c-0c85f781d483.jpeg',19583,'באנר כתבה משקאות הטורקי ',525,78,true,54044,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('43806c22-7f40-4062-b85d-15956caf67c9','/dyncontent/2025/9/11/9b3f10f6-ad9d-40c4-a64b-17d0bbd4f413.jpg',20108,'באנר כתבה טניס',525,78,true,54044,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('43806c22-7f40-4062-b85d-15956caf67c9','/dyncontent/2025/9/8/f190d079-b202-4b18-a417-6b99f0ae8306.jpg',20091,'באנר כתבה האקדמית רמת גן ',525,78,true,54044,'Image','');},10]]);})
מאז ומעולם סיפורים כישפו אותנו, מציתים את הדמיון ומובילים למחוזות רחוקים. ד"ר קלי ד. פרקר, מומחית לתקשורת, מסבירה שסיפורים הם הרבה יותר ממדיום בידורי: "הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו".
בהרצאת TED שלה, פרקר מציגה את שלושת כללי הזהב שלה לרקיחת סיפור מרתק: "המרדף", "התמונה" ו"ההצעה". כללים אלה מקנים לסיפור בולטות וזכירות, ומגבירים את הסיכויים לשיתוף פעולה מצד המאזינים.
|
|
|
|