מה הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו?
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c7cb3d61-fc74-43f2-8073-ecc7a4ed70d9','/dyncontent/2024/11/3/b44bb187-d390-46d8-b89d-bb8af27a8e0e.jpg',18624,'אפיקים באנר כתבה',525,78,true,54044,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c7cb3d61-fc74-43f2-8073-ecc7a4ed70d9','/dyncontent/2025/4/6/8b6024ff-b4d3-40bc-8d3c-57c6b9e73ce6.jpg',19312,'משהב באנר כתבה',525,78,true,54044,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c7cb3d61-fc74-43f2-8073-ecc7a4ed70d9','/dyncontent/2025/6/8/5d27d4f1-36af-4ef8-ad4c-0c85f781d483.jpeg',19583,'באנר כתבה משקאות הטורקי ',525,78,true,54044,'Image','');},15]]);})
מאז ומעולם סיפורים כישפו אותנו, מציתים את הדמיון ומובילים למחוזות רחוקים. ד"ר קלי ד. פרקר, מומחית לתקשורת, מסבירה שסיפורים הם הרבה יותר ממדיום בידורי: "הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו".
בהרצאת TED שלה, פרקר מציגה את שלושת כללי הזהב שלה לרקיחת סיפור מרתק: "המרדף", "התמונה" ו"ההצעה". כללים אלה מקנים לסיפור בולטות וזכירות, ומגבירים את הסיכויים לשיתוף פעולה מצד המאזינים.
$(function(){setImageBanner('38d54d29-0302-4eb8-91da-c6eab73f52c8','/dyncontent/2025/3/11/737e66fa-467d-42ab-9331-efc3bcf8fc77.jpg',19204,'סביח פלאפל בכיכר באנר כתבה',525,78,false,54046,'Image','');})
|
|
|
|