מה הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו?
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('f0b2efca-d4ba-4e9c-b168-db9e49db5a32','/dyncontent/2024/11/3/b44bb187-d390-46d8-b89d-bb8af27a8e0e.jpg',18624,'אפיקים באנר כתבה',525,78,true,54044,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f0b2efca-d4ba-4e9c-b168-db9e49db5a32','/dyncontent/2025/4/6/8b6024ff-b4d3-40bc-8d3c-57c6b9e73ce6.jpg',19312,'משהב באנר כתבה',525,78,true,54044,'Image','');},15]]);})
מאז ומעולם סיפורים כישפו אותנו, מציתים את הדמיון ומובילים למחוזות רחוקים. ד"ר קלי ד. פרקר, מומחית לתקשורת, מסבירה שסיפורים הם הרבה יותר ממדיום בידורי: "הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו".
בהרצאת TED שלה, פרקר מציגה את שלושת כללי הזהב שלה לרקיחת סיפור מרתק: "המרדף", "התמונה" ו"ההצעה". כללים אלה מקנים לסיפור בולטות וזכירות, ומגבירים את הסיכויים לשיתוף פעולה מצד המאזינים.
$(function(){setImageBanner('4b0eacbb-ecf2-485c-932b-0393174e8ba2','/dyncontent/2025/3/11/737e66fa-467d-42ab-9331-efc3bcf8fc77.jpg',19204,'סביח פלאפל בכיכר באנר כתבה',525,78,false,54046,'Image','');})
|
|
|
|